A SEO-ban az egyik legfontosabb dolog, amit meg kell értenünk, hogy a verseny a kulcsszavak között eltérő. Egyes kulcsszavak rendkívül versenyképesek, míg mások kevésbé. Az underdog SEO az a gyakorlat, hogy a kevésbé versenyképes kulcsszavakra összpontosítunk.
Miért érdemes az underdog SEO-ra összpontosítani?
1. Kevesebb verseny
Amikor egy kevésbé versenyképes kulcsszóra összpontosítunk, kevesebb erőfeszítésbe kerül a rangsorolás. Ez azt jelenti, hogy kevesebb időt és pénzt kell költenünk SEO-ra.
2. Jobb eredmények
Amikor egy kevésbé versenyképes kulcsszóra összpontosítunk, nagyobb eséllyel tudunk a keresési eredmények első oldalán megjelenni. Ez azt jelenti, hogy több potenciális ügyfelet érünk el.
3. Hosszú távú eredmények
Amikor egy kevésbé versenyképes kulcsszóra összpontosítunk, nagyobb az esélye annak, hogy az eredmények tartósak maradjanak. Ez azért van, mert kevésbé valószínű, hogy más webhelyek fognak versenyezni a kulcsszóért.
Hogyan találhatunk underdog kulcsszavakat?
1. Használd a Google Kereső Kulcsszótervezőt
A Google Kereső Kulcsszótervező egy ingyenes eszköz, amely segíthet a megfelelő kulcsszavak megtalálásában. Az eszköz segítségével megnézheted, hogy egy adott kulcsszó milyen népszerű, és hogy milyen verseny van érte.
2. Használd a Moz Keyword Explorert
A Moz Keyword Explorer egy másik ingyenes eszköz, amely segíthet a megfelelő kulcsszavak megtalálásában. Az eszköz segítségével megnézheted, hogy egy adott kulcsszó milyen népszerű, és hogy milyen verseny van érte.
3. Használd a SEMrush Keyword Magic Toolt
A SEMrush Keyword Magic Tool egy fizetős eszköz, amely segíthet a megfelelő kulcsszavak megtalálásában. Az eszköz segítségével megnézheted, hogy egy adott kulcsszó milyen népszerű, és hogy milyen verseny van érte.
4. Használd a Long Tail Pro-t
A Long Tail Pro egy fizetős eszköz, amely segíthet a megfelelő kulcsszavak megtalálásában. Az eszköz segítségével megnézheted, hogy egy adott kulcsszó milyen népszerű, és hogy milyen verseny van érte.
Összegzés
Az underdog SEO egy hatékony stratégia, amely segíthet jobb eredményeket elérni a SEO-ban. Ha kevésbé versenyképes kulcsszavakra összpontosítunk, kevesebb erőfeszítésbe kerül a rangsorolás, és nagyobb az esélye annak, hogy a eredmények tartósak maradjanak.